Aquest serà un programa especial amb convidats que se celebrarà a l’Eixample Teatre de Barcelona a favor de l’entitat Bona Voluntat en Acció
El proper 20 de juny a les 20:30 el programa ‘La Cita’ presentat per Nacho Encinas i Kyra Shimai tancarà la seva etapa a CoolturaFM després de 5 anys en antena i més de 800 convidats entrevistats.
L’últim programa, i per primera vegada en la seva història, no serà des de l’estudi de ràdio sinó a l’Eixample Teatre (C/Aragó nº140), una cita molt especial per a una data tan significativa, el programa es convertirà en una gala benèfica a favor de l’entitat Bona Voluntat en Acció.
El Nacho i la Kyra estaran acompanyats amb convidats que ja han passat pel programa durant aquests anys: Gerard Borrell, Toni Moog, Joan Vázquez, Raquel Brandía, Elías Torrecillas, Quique Macías i Soledad León de Salazar són els primers confirmats.
‘La cita’ es va estrenar el 22 de setembre de 2014 amb Carlos Latre com a primer convidat. Des d’aquell moment, el programa de l’emissora catalana ha entrevistat centenars d’artistes relacionats principalment amb el món del teatre i la música.
Va ser des de la quarta temporada i fins al dia d’avui que Kyra i Nacho se citen cada dijous a la nit amb diversos artistes a CoolturaFM; durant les tres primeres temporades, ‘La cita’ era un programa diari de tan sols 15 minuts.
Els beneficis íntegres d’aquest programa especial aniran destinats a l’ONG Bona Voluntat en Acció, una entitat d’utilitat pública que treballa en el barri de Poble-Sec de Barcelona per a la inclusió social i laboral de famílies en risc d’exclusió social. Els diners recaptats serviran per a impulsar les activitats centrades en nens i nenes que es duen a terme durant l’any en l’entitat.
Pots reservar les teves entrades (6 euros) al següent enllaç.